Dienstag, 17. Januar 2012

STM "Care"

Huhu, da bin ich wieder !
Erst einmal möchte ich euch die neue STM Challenge vorstellen. Inspiration ist diese Woche der Song "Care" gesungen von Kid Rock. Michelle hat ihn ausgesucht zu Ehren des Martin Luther King Tages, der gestern in den USA gefeiert wurde. Ganz unterschiedliche Layouts hat das Designteam kreiert. Schaut vorbei, lasst euch inspirieren und macht mit. Wir freuen uns auf eure Werke !

Hi, it's me again !
First I want to present the new STM challenge. This week the song "Care" by Kid Rock is the inspiration. Michelle chose it in honor of the Martin Luther King day, which was celebrated yesterday in the US. The designteam created very different layouts. Have a look, be inspired and play along. We can't wait to see your creations !




Und schon geht es weiter mit dem SBT Jumpstart.
Heute hat Silke ein Layout von Danielle Flanders ausgesucht. "Grateful" heißt das Original.
Hier ist mein Lift:

On with the SBT JS. Today Silke chose the layout "Grateful" by Danielle Flanders for inspiration. Here's my take :



Und ich habe noch ein weiteres Layout. Mit meinem Lift vom 11.01. war ich nicht so zufrieden, als Layout okay, aber als Lift nicht wirklich. Habe ich es also nochmal geliftet, und jetzt gefällt es mir auch. Manchmal tut man sich ganz schön schwer, aber man wächst an seinen Aufgaben
( hoffe ich ).

11.01. die Zweite

Kommentare:

Patricia hat gesagt…

I love your LO this week, Frauke. That photo, and the graininess to it...very cool looking. Love all of these layouts too...you are on a roll!

amy lynne hat gesagt…

your STM layout is SO cool! I love it! :) All of these are fantastic..great work! :)

Sharon hat gesagt…

Frauke, your pages are always so creative and amazing! I especially love your layout for this week's challenge! I can't tell you how much I enjoy working with you on our design team!!!!!

phinner hat gesagt…

Hi Frauke! I see a running color theme going on here!!! LOVE it!!! Red is definitely one of my favorites!!! As usual, I really like how you edge your pages with paper and tape!!! Who's in the photo in the last layout?

bluemle Heike hat gesagt…

Jawoll! Die zweite Version gefällt mir auch viel besser, als die schon tolle erste ;-) Da hast du dir einen extra Jumpstart-Punkt verdient!