Dienstag, 31. Januar 2012

Sorry

Ich kann mich nur ganz kurz melden, mein PC will nicht so wie ich und ich sitze kurz an dem meines Sohnes, komm nicht an meine Ablagen und somit nicht an mein Layout zur neuen STM Challenge "I'm Alive".
Schaut doch mal dort vorbei, lasst euch inspirieren.
Ich hoffe, mein Sohn findet den Fehler im "Getriebe", dann zeig ich mein Layout und all die Jumpstart Layouts und meinen Wochenrückblick... Bis dann !

Sorry, but my PC isn't working at the moment. I write these few words on my sons PC, hoping he will find the mistake so I will be able to upload my layout for the new STM challenge "I'm Alive". Just visit the site, have a look and be inspired.
As soon as possible I will upload my layout here and all the other jumpstart layouts and my week in review...Hope it'll be soon !

1 Kommentar:

Sharon hat gesagt…

Hi Frauke! I am so sorry that your PC isn't working right now. I hope you get it fixed soon. Loved your layout over at STM this week!!!!!!