Samstag, 2. Juli 2011

Blue Skies

Ich liebe diesen Song und die Version von Willie Nelson, die Challenge#175 bei STM ist, finde ich ganz großartig.
Und wie gefällt euch der neue Look der Seite dort? Noch sind ein paar Verschönerungen zu machen, aber Ende des Monats wird wohl alles fertig sein.
Vorerst genießt den Song, laßt euch von ihm und den Layouts des Designteams inspirieren. Bis zum 13. Juli könnt ihr euer Layout verlinken. Hier zeige ich euch mein Layout dazu.

I love this song especially the version by Willie Nelson, which is challenge#175 at STM.
And how do you like the new look of the site ? It´s still in progress, it should be ready at the end of July. Meanwhile listen to the music. We hope you´ll get inspiration out of it. You have until July 13th at midnight EST to post your entry. Here´s my layout.


Kommentare:

bluemle Heike hat gesagt…

Wow!! Klasse!! Und du warst mal ein Jahr in Amerika??? Daher das gute Englisch, was??

phinner hat gesagt…

I thought I should visit the DT member's blogs!
: .)

I really enjoy the simplicity of your layouts. you seem to get the exact right amount of detail/embellishments on your pages.

I really like the font you used in the blue skies title and the little border at the bottom. is that Tim Holtz tape, or sb paper?

I also love the frame around your Paris pixs! I would not have had a steady enough hand to draw that and would have had to re do it a bazillion times!!!

great inspiration and eye candy!

antje hat gesagt…

den Song kenne ich jetzt nicht, aber Dein LO gefällt mir ausgesprochen gut

Maria hat gesagt…

Dein Layout finde ich sehr schön! Besonders der Rand gefällt mir gut! :-D

Liebe Grüße
Maria

Patricia hat gesagt…

Frauke, I always love your layouts. You have such a good eye for design! Thank you for all of your work at STM!